Bu il reklam dünyası nə ilə yadda qaldı?
Digərləri 08 Dek 2025 21:32:00 59 0
"Bu il reklam dünyasında ən çox diqqət çəkən dəyişiklik süni intellektin və müasir vizual texnologiyaların geniş istifadə olunmasıdır".
Bu xəbəri də oxu: Türkiyədə virusa görə 11 kənd karantinə alındı
Son.az iqtisadiyyat.az-a istinadən xəbər verir ki, bunu Admedia reklam şirkətinin xüsusi layihələr üzrə mütəxəssisi Elçin Rüstəmli deyib.
O qeyd edib ki, brendlər artıq yalnız bir mesaj vermir, izləyici üçün maraqlı və yadda qalan təcrübə yaratmağa çalışırlar.
"Buna görə də 3D ekranlar, qısa və dinamik videolar, həmçinin real istifadəçilərin çəkdiyi kontentə əsaslanan kampaniyalar daha populyar olur. Reklamda ikinci mühüm istiqamət isə lokallıqdır - yəni yerli hekayələrdən, mədəni elementlərdən və insanların gündəlik danışıq tərzindən istifadə edilməsi. Bu, kampaniyaları həm daha səmimi edir, həm də auditoriyanın reaksiyasını gücləndirir.
Dekabrın 8-də Heydər Əliyev Fondunun vitse-prezidenti Leyla Əliyeva və Hə
Con Hopkins Tibb Mərkəzinin alimləri müəyyən ediblər ki, siqareti azaltma
Klarnet ifaçısı Hüseyn Məhəmmədoğlu aşıq Samirə Əliyevanı tənqid e
Bakıda keçirilən "İslam dünyasında süni intellekt indeksinin təqdim
Şimali Karolina Ştat Universitetinin alimləri itlərdə insana potensial təh
Azərbaycan Respublikasının Cinayət Məcəlləsinin sülh və insanlıq əley
Boşanmadan sonra qadınların ən çox etdiyi əməliyyat açıqlanıb.
Rusiya son günlər Pokrovsk üzərində nəzarət qurduğunu iddia etsə də, K
Slovakiya İnvestisiya və Ticarət Agentliyi (SARIO) Azərbaycanla informasiya-
31 Dekabr - Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və Yeni il bayra
Son.az AZƏRTAC-a istinadən bildirir ki, dekabrın 8-də Bratislavada Azərbay
Azərbaycanın üstünlüyü ondadır ki, bizdə kifayət qədər böyük enerji
Biz bağlantılar və nəqliyyat sahəsinə əlavə vəsait qoyaraq öz imkanlar
Azərbaycan öz xarici siyasət prioritetlərini çoxdan müəyyən edib. Eyni z
